tbx

hej hej !
nu har jag precis ätit middag, idag vaknade jag av att anne ringde mej kl 10. ja sa att hon kan komma när hon är klar, hon hadde inte sminkat sig tagit på sig kläder eller ätit. haha men sen la jag på och somna om. sen efter 45 minuter ringer hon igen haha. så typ kör hennes faster ner henne till mej och vi kollar lite på luftslottet som sprängdes. jag sov över med stina och vi hade hur kul som hälst inlägg kommer senare ;) hoppas jag iallafall. sen när vi tittat på den stack vi ner till kullavikskolan och träffade marcus ödman. sen skulle vi typ gå hem men vi stack till vilma och lollo och dom hade musik så vi ringde dom när deras fröken stog och pratade hihihi men iaf sen så åkte vi hem till anne och spela dator ♥ haha men nu ska ja gå
puss
anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0