MTV !

japp nu ahr jag kommit hem från träningen ska ducha sen ska jag äta sen haha men nu kollar jag på mtv de är shetaa kul I <3 MTV !
Japp första dagen i skolan va ganska tråkig men men vad ska man göra vänta lite.. ska äta kommer snart ;)
nu är jag tbxfick precis redan på att min tränare hade ringt anna och frågat anna ifall vi kunde ha träningen haha de komemr gå åt helvetee vi har redan haft en träingng en gång haha jag ska nt äns prata om de :)
imon ska jag kanske vara med finaste hannah men jag evt jag kanske nt kan men vi får se ;)
imon äre då skola igen :(((( vill nt te skolan that sucks..
men ni får hade så bra min fina läsare så ses vi :)
just igår hade vi läsarerekord hehe kommernt ihåg vad de vad och   orkar nt kolla men ni får hade så good !
pussokram !

Kommentarer
Postat av: - A N N A

Hej!

Nu finns vinnarna av DagensBlogg uppe, kolla om det blev du & anmäl dig gärna igen;)

http://takenbya.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html#comment

2011-08-23 @ 20:53:15
URL: http://takenbya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0