?

Kajsa om svar på kommentar:
EEEEEe nä ni suger era jävla töntar jag tycker att framför allt era videobloggar suger lika mkt som annes fitta...
Sluta videoblogga jag har visat alla i min klass och alla tycker att ni suger !!!

För anne gör sonna fula gremacher och anna borde göra bloggen själv det skulle vara bättre utan tjocha anne !!!

 

svar: asså vrf kollar du på våra vidiobloggar om du tkr att dom suger ? vad gör du ens här inne på vår blogg skaffa ett liv förfan ? och du som tycker du är så jävla cool , vrf kan du inte skriva vad du heter i efternamn och hur du hittade vår blogg. Det skulle jag iaf tycka va roligt. Omg asså har du visat hela din klass omg coolt ! och anne är förfan INTE tjock om du tycker hon är de kan ja berätta jag har sätt hennes mage jag vet hur mke hon väger hon är inte tjock men fortsätt du kommentera de bevisar bara hur värdelös du är...

 

 

puss <33

 


Kommentarer
Postat av: staiiiiiin

fyyfan för den som skrev den komentaren.

SKAFFA ETT LIV! Hon kanske inte vet det med man kan polis anmäla såna komentarer....

Den tjejen kan inte ha mycket kompisar

2011-08-22 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0