bada

känner mej lite dårlig så att jag bestämmde mej för att hoppa i ett varmt bad ta en kopp varm oboy och sedan lägga mej tidigt. Jo jag håller kanske på atrt bli sjuk och det vill man ju inte innan särökuppen . den börjar ju imon och slutar på söndag. men iaf idag så a jag o anne och vilma på kungsmssan och sen stack ja o anne till anne och åt pannkakor sen åkte vi och skulle grilla hamburgare och sen på handbolls träning sen när jag kom hem så fanns de ng konstig middag som inte jag gillade så jag gjorde engen potatis och kasler typ de va iaf lite godare , men jag bloggar snart för jag måste hoppa i badet nuuu <33
bilder kommer senare :)
puss
annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0