sseeggg..

hejsaan nu ligger jag i sängen med min data kollar lite facebook kör lite worgfeud men en tjej javet de är as tråkigt men ändå :)
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. anna kommer föresten hem från Stockholmhar saknat henne jätte mycket även om hon bara har varit borta en helg men aja.. :)
japp jag kan berätta vad jag har gjort denna helg :)
fredag: va på frölunda tog med mammi köpte en tröja på bikbok sen på kvällen åkte jag till lovisa älsklingen ärås och så gick vi till fredasöppet de va äldigt skojit :)
Lördag: Då va jag med emelie på frölunda torg och där gick vi till dinshusi a de är en shusi sak där så åt vi jag mådde seriöst illa efter de för att jag åt försnabbt eller för att jag inte va så hungrig men iaf efter de åkte vi hem till emelie kollade på film vet inte vad hen heter men de handlade typ om cheer och så åt vi glass till det :)
Söndag: japp jag tror att jag abra ska vara hemma men vi får se ..

imon ska jag vara med anna och emma hos emmas pappa han bor i stan och jag och anna har aldrig varit där så dit ska vi.. vi ska oxå gå i stan och äta sushi för emma säger att de finns en sushi bar nära henne som de är billigt på så de ska bli gööött :)

plus jag har blibit beroende av en låt justin bieber sjunger..

http://www.youtube.com/watch?v=eQOFRZ1wNLw

aja men ni får hade så göttans så höra/ses vi :)

kraammii anne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0