alla i denna värd är osociala

sociala är ju nt ingen är... nej :o jag har varit ute och sprungit för jag känner mej så sjukt fet efter att ha varit på båten sååå länge och typ bara ätit godis så jag var tvungern, Jag brukar ju bara springa hos mamma för här hos pappa är inga bra vägar men jag hittade ju en iaf, men den va lite kort kanske :s aja båtresan var kul förutom att jag trilla rev mej skrapa mej blödde fick blå märken osv... duktigt ja de kan man ju säga jag har också förstört vår flagga ennu duktigare.... men iaf nu är jag ju hemma !<3 imon ska jag typ vara med josse o emelie tror jag <3 fårse annars vet jag inte. men nu sitter jag och lyssnar på musik, snart blir de väll sova :) Lisa ville göra tack <3
men nu tycker jag att detta inlägget ska upp ? men först lite bilder ;)
de va alllllt puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0